22:55 :)

Hallå hallå! :)
Hoppas ni haft de bra idag.. oh! det är verkligen varmt.
Nåväl.. så har jag solat idag med Tyra, bästavännen min! <3
Vi har gått helaaaaaa vägen från lägenheten min till solariumet i stan.. jag bor ju liksom lite långt från stan.. ;p

Ja.. men iallafall så har jag haft det riktigt roligt idag.

Men senare träffade vi på Nathalie och Per. Dom hade varit och hälsat på Nathalies mormor på ålderdomshemmet, hon är så sjuk stackarn! :/

Senare så gick vi alla 4 och fikade på Roasters.. hoppas denna blogg blir känd :D
Jag gillar att vara lite i centrum.. men inte så mycket ;p

Ja.. men nu så är klockan 23:01 och jag ska gå ut med Rasse en sväng innan vi sover.. ifall inte han redan sover.. gullhunden min! :D

Ja.. skriver mer efter promenixen! :D

Always get up to the top, promise me! // Denise :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0